ama en büyük ruh hastalarının adalet duygusu aşırı gelişmiş olanlardan çıktığını biliyorum. adaleti, kıymeti kendinden menkul, hastalıklı bir haklılık duygusuyla karıştırır, o 'yüksek ideallerini' gerçekleştirmek için her yolu mubah görürler
insanlığa gerçekten bir şeyler katmak zor, kendini bir kimlikle tanımlayıp bundan prestij sağlamak kolaydır çünkü. birtakım güçlü düşünce sistemlerini babalarının malıymış gibi sahiplenir, sonra da diğerlerine karşı bir sopa olarak kullanırlar.