“Yalan olsa arar mıydım? Kurta kuşa sorar mıydım? Elazığ’da gecelerde sarhoş berdoş içip içip ağlar mıydım? Yalan mı sevdiğim Yalan mı iki gözüm?”
Öylesine yazdım işte
Olamayız artık senle eskisi gibi Gözlerin , gözlerin kaç kişiye bsktı Senin gözlerinin yeşilini özledim ama Senin gözlerin yeşil değil...... Hayaldinb, ama güzeldin ,sondun Niye bıraktın apansız Soğuk gecelerde niye sokak Lambamı aldın , kalbimi parçaladın Kapattım defteri , son kez baktım Fotoğrafına baktım baktım baktım Seninle bitti çocukluğum Ruhum enkazda bir veda bile yok Artık mısralarımda Git , yoktun ki gidecen Kalmaz mi kalbim çünkü Parçaldı.....
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Geceye Rağmen
Her insanın içinde, karanlık gecelerde bile sönmeyen küçük bir umut saklıdır...
Bazen en güzel hikâyeler, kimseye anlatamadığın sessiz gecelerde yazılır. Yorulan kalp bile bir gün yeniden güneşe inanır. Bazı yaralar görünmez; ama insan yine de çiçek açmayı öğrenir. Gece ne kadar uzun olursa olsun, sabahın geleceği değişmez. İçinde fırtınalar kopsa da, dışarıya umut gibi gülümseyen insanlar vardır. Hayat herkese bir sayfa verir; önemli olan karanlıkta bile güzel cümleler yazabilmektir.
“Dil beyt-i Hudadır anı pak eyle sivadan. Kasrına nüzul eyleye rahman gecelerde.”
`Gecelerden uykum eksik, yüzde tebessüm..`
Müzik