Eylül Beyza Aydın

Eylül Beyza Aydın
@gecenin_tek_yldz
Herkes işi görülene kadar dost işte...
Sayfa 16
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kim, ne derse desin! Biz şunu biliyoruz ya o bize yeter: Sultan 2. Abdülhamid Han, mabzerdeki son kurşun, siperdeki son çığlık, secdedeki son duaydı. Şimdi birileri iftira atsa ne olur? Biz yine biliyoruz ki onun bize bıraktığı büyük miras; yaşamının zarafetinde, davranışlarının manasında ve icraatlarının hikmetinde ortaya çıkıyor.
Kötü, iyinin imtihanıdır, unutma. İyinin, iyi olduğunu anlamak için kötüye de ihtiyaç var.
Üstad Necip Fazıl' ın dediği gibi " Abdülhamid Han'ı anlamak herşeyi anlamak olacaktır.

Eylül Beyza Aydın

, bir kitabı okumaya başladı
Tülay Kök
8.4/10 · 894 okunma