Siteye giriyor, insanların paylaştıkları alıntılara bakıyor, hoşuna gidenleri kendisi alıntı olarak paylaşıyor. Neden? Yani çok beğendiysen kadın/adam okumuş paylaşmış işte kaydet. Diğer insanlar görsün diyorsan tekrar paylaş seçeneği var sonuçta. Neden alıntıyı kopyalayıp tekrar alıntı şeklinde paylaşıyorsun ki?