Şule.

Şule.
@gecesukutu
Naruto
Hayatım, ciddiye alınması istediğim bir oyundu.
Sayfa 31
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayat, düşünceleri tutan bir hapishanedir. İnsan , can sıkıcı bir saç demetidir, ben de akılsız bir robotum.
Sayfa 32
Yazık; insanlar düşüncelerimize uygun biçimler almıyor.
Sayfa 32
Hiç aklına bile gelmezken aniden biriyle olan anılarının zihninde canlanması ve tuhaf aynı zamanda huzur verici bir rahatlama hissi duymak. Sanki bir mezarı ziyaret etmeye benziyor.
Bu kitapta paylaşacağım tek alıntı budur.
Tekrar söylüyorum: Işığın savaşçısını bakışlarından tanırsın. Işığın savaşçılarının yeri dünyadır, dünyanın bir parçasıdır onlar. Dünyaya gelirken sırtlarında heybe, ayaklarında sandalet bulunmaz. Çoğu kez korkaklık gösterirler. Her zaman dürüst davranmazlar. En saçma sapan şeyler yaralar ışığın savaşçılarını, en önemsiz şeyler kaygılandırır, büyüyemeyeceklerine inanırlar. Işığın savaşçıları bazen kutsanmayı ya da mucizeleri hak etmediklerine inanırlar. Işığın savaşçıları, kendilerine sık sık bu dünyada ne aradıklarını sorarlar. Çoğu kez hayatlarını anlamsız bulurlar. İşte bu yüzden ışığın savaşçısıdır onlar. Başarısızlığa uğradıkları için. Soru sordukları için. Durmadan anlam aradıkları için. Ama sonunda o anlamı bulacaklardır. ()