Kitap harika ötesi herkesin okuması gereken kitap kitabın sonlarına doğru çok duygulandım 1 gün içinde okuyup bitirdim hayata bakış açınızı değiştirip hayata farklı bir bakış açısından bakmayı sağlıyor her evde olması kitap küçük bir çocuğun iç dünyasındaki çırpınışlarını mükemmel bir eserde okumak.Kitaba aşık olmuş olabilirim.Ama sonu keşke güzel bitseydi .Ağladım