Yakın bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine başlamıştım zamanında. İnsan yaşadığı kadarıyla anlayabiliyor bazı şeyleri. Bende yaşantımın içinde kaybolmuş benliğimi ararken bu kitaptan vazgeçmiştim. Ne zaman hayatımdaki gidişat aşk rüzgarlarına kapılıp bir çıkmaza girdi işte o zaman bu kitaba kaldığım yerden devam ettim. İnanılmaz bir hikaye canlandı kafamda, okurken defalarca hüznün yanımda olduğunu hissettim. Bir aşkın bu kadar saf ve temiz oluşu bazen aradan çekilmek istediğinde hissediliyor, onu hissettirdi bana. Bende bir şeylerden çekilmeyi düşündüm ama bu, bu hikayenin sonu gibi olmadı. Ben hayatta kalıp daha güçlü olmayı tercih ettim.
Harika bir kitap, kesinlikle okumanızı öneririm.
Bana yorumlarınızı iletmeyi unutmayın. Unutmayın ki, biraz aşk tartışalım.