Nisanur Genç

@genciim·
·
sabitlendi
Dikkat Spoiler içerir
10/10
·416 syf.··
Beğendi
·
2025 26. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 14 Ağustos 2025 17:53
Kitap güzeldi benim açımdan kolay okunuluyordu. Ama benim buna ekliyeceğim birkaç şey daha var. Ben bu kitapta 1. Kiatapta ANA karakter olarak bize gösteriken sevgili Zaina'yı daha fazla göteceğimi ve okuyacağımı sanmıştım. Bunun dışında Nos'u kurtarmak için yapılan bunca şeyden sonra kurtaramamak içimde bir ukte kaldı. Ama bunuda şu şeklde düşünmemi sağlıyo "kitaplarda dgerçek hayatta da herşey bizim istediğimiz gibi ilerlemez" İşte bu yüzden yinede bu kitap benim için güzel bi kitap. Ben bu kitapta Marlo ve Eiranın o eski samimiyetini pek göremedim. Sayın D. N. Archeron Damla N. Archeron lütfen 3. Kitapta Bast ve Eira'yı çift olarak yazma eğer o şekilde yazılırsa ben Eira ve Nos çiftine bi ihanet olarak görülür ve düşünürüm ama yinede sana kalmış . Yani şöyle Nos Eira için ölümü bile gözel alıp kendini feda etmişken Eira ile Bast olmaz. Kitap güzel alıp gönül tahatlığı ile okunabilir.
Gümüş Yürek 2D. N. Archeron · Guardian Yayınları · 2024881 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?

Nisanur Genç

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
Beğendi
·
25 günde okudu
·
2026 11. kitabı
Lev Tolstoy
8.3/10 · 234,5bin okunma