Bir kitabı okurken geçen iki saatin, ömrümün birçok senetlerinden daha dolu, daha ehemmiyetli olduğunu farkedince, insan hayatının ürkütücü hiçliğini düşünür ve yeis içinde kalırdım...-- Sabahattin Ali --
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Oldukça şöhretli bir şair ve ressam Yahya Kemal'e sorar:
"Ne dersiniz üstat?Resim mi yapayım,şiir mi yazayım?
"Resim yap resim!"
"Fakat siz benim tablolarımı görmediniz ki!"
"Evet tablolarınızı görmedim ama yazdıklarınızı gördüm."
Yahya Kemal bir yokuşu çıkıncaya kadar nefes nefese kalır. Yokuşun sonundaki lokantadan bir garson seslenir:
- Buyrun beyim ne alırsınız?
Yahya Kemal tebessümle:
- Evlat,müsaade edersen bir nefes alacağım.