Okumalıyız...
Yaşayamadığımız hayatları yaşamak için,
Olamadığımız karakterler olmak için,
Anlayamadığımız olayları anlamak için,
Tahayyül edemediğimiz kurguları görmek için,
Hayallerimizden daha güzel hayalleri keşfetmek için,
Umut var mı yok mu, bilmek için,
Başka insanlara karşı empati yapabilmek için,
Kısacası kendimizin dışındaki diğer dünyalar için, okumalıyız...