Herkes yağan yağmur altında kaçışıp veya şemsiye açarken, ben dışarı çıkıp yağmurun yüzümü ıslatmasına izin vererek doya doya altında dolaştım.
Çünkü bir şeyi seviyoruz deyip ondan korunmak çok anlamsız. Onun yanında olmasına doyasıya izin vermen gerekir...
Adı Zeynep olan kötü birini tanımadım.
Güzel bir süs takmışlardı adı edep...
Adı Elif olan kötü birini tanımadım.
Güzel bir ses takınmıştı tonu naif...
İlham verici bunca güzellik varken, neden hep hikayeler, kötü olaylar yaşamışların hüznü ile dolu?
Kötüler daha heyecan verici olsa da ömür iyilerin yanında güzelleşir...