Arjin Kurt

Arjin Kurt
@gerdunaminn
Bila jiyan bi pirtukan re derbas be. Ger bixwînî, tu yê bibî insan.. ~m
9/10
·159 syf.··
Beğendi
·
2025 9. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 17 Aralık 2025 00:00
Eser o kadar akıcıydı ki 2 günden az bir sürede bitirdim. İlk başta dönemin toplumsal konularını ele aldığını düşündüğünüz kitap; sonrasında sizi saf, temiz diye nitelendirdiğimiz aslında "normal olan insanın" bu hayattan ne denli dışlandığını ve kullanıldığını anlatmaya çalışıyor. Senaryoya dair tüm önyargılarınız yıkıla yıkıla kitabın sonuna geldiğinizde "Az önce ben nasıl bir şeyin içine girdim?" sorusunu sormamak elde değil. 9 puan vermemin sebebiyse sonunun beni çok etkiledikten sonra yazarın bir anda her şeyi kesip atar gibi bitirmesi oldu. Bunun dışında her şey takdire şayan biçimde tasarlanmış. Size yeni bir bakış açısı kazandıracağına ve hikâyenin içinde kendinizi bir anda sorgulamar hâlinde bulacağınıza eminim..
AcımakReşat Nuri Güntekin · İnkılâp Kitabevi · 202151,6bin okunma
Reklam

Arjin Kurt

, bir kitap okudu
9/10
·159 syf.··
Beğendi
·
3 günde okudu
·
Okunma: 17 Aralık 2025 00:00
·
2025 9. kitabı
Reşat Nuri Güntekin
8.9/10 · 51,6bin okunma
.. İyi insana ne oluyorsa, günahlıya da oluyor; Ant içene ne oluyorsa, ant içmekten korkana da aynısı oluyor. ...herkesin başına aynı şey geliyor. ...evet, sağ köpek ölü aslandan iyidir! Çünkü yaşayanlar öleceğini biliyor, Ama ölüler hiçbir şey bilmiyor. ... Yaşamın kendisi tatminsizliktir, ama ölümün yolunu gözlemek bundan daha büyük bir tatminsizlik.
Sayfa 104·Kitabı okudu
Alıntı