güler güngör

güler güngör
@ggbookstagram
instagram: ggbookstagram
halkla ilişkiler şefi
1991
19 okur puanı
Mart 2024 tarihinde katıldı
Haziran ayı kitap alışverişi📚 kitapkurdu neşesi🥳
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap arıyorum
Arkadaşlar konusu acayip, ama böyle ''bunu nasıl düşünmüşler helal olsun'' dedirten cinsten, alışılmışın dışında kitaplar okumak istiyorum. Aynı zamanda güzel ve ilginç bilgiler içeren, herhangi bir alanda da olabilir genel de olabilir okuması akıcı ve keyifli kitaplar arıyorum. Son olarak fantastik ama ergenler için değil; ''dilini şaklattı, tısladı'' gibi aptalca kalıpları olmayan güzel kurgulanmış bilim kurgu/fantastik türde kitaplar arıyorum. yardımcı olmanız ricadır <3
Oblomovluk mu, Martin Eden olmak mı?
bir süre önce bir okur Martin Eden olmak mı, Oblomovluk mu demişti.. henüz net bir cevabım yoktu. şimdi kitabı okuyup iyice düşününce sanırım net bir cevaba varabildim. çocukluğum Oblomov gibi geçti diyebilirim. bu da hayatın gerçek tarafıyla yüzleştiğimde zorlanmama, uyum sağlama sorunu yaşamama neden oldu. mücadele etmem gerektiğini fark ettiğimde önce yavaş yavaş kendimi doldurdum, sonra kabuğumdan çıktım, kendimi kurtardıktan sonra herkesi kurtarma savaşım başladı. yani yavaş yavaş Martin'e dönüştüm.. bunun beni tüketmeye başladığını, bazı şeyleri istesem de değiştiremeyeceğimi fark ettiğim noktada ise kendimi zapt etmeyi, ağırdan alıp akışına bırakmayı öğretmem gerekti, hala da öğreniyorum.. hayat bence sadece biri olmak için çok acımasız. her ikisinin de sonu ziyan olarak bitti. İkisinde de en sevdiğim şey ise farklı yönlerde yaşadıkları şeylere rağmen kalplerinin tertemiz kalması, bu kendim için de dilediğim şey. kısaca bence ikisinden birini seçmemiz gerekmiyor. gerektiğinde Martin gibi direnmeyi, gerekmediğinde Oblomov gibi salabilmeyi öğrenmemiz gerekiyor. biraz ondan biraz bundan, hayatın kendisi gibi:) Siz ne düşünüyorsunuz?