Offffflara geldim bir adım ötesine geçemedim.
H.Günday ne düşündü,amaç neydi,kime hizmet etti,sorunu nolabilirdi,derdi kimleydi ki bu kitabı yazdı bilinmez.
3.sınıf Amerikan film senaryosu okudum .İçinde yok'un yoklarla var olduğu bu kadar mı karanlık ,bu kadar mı anlamsız bir kitap.Yarabbim dedim,dedim dedim okumaya devam ettim.Ki bu kadar övgü aldıysa ve bilmem kaçıncı baskısı yapıldıysa mutlaka bir yerden sonra beni vuracaktır dedim, Baktım olmadı kendim kendime sıktım.
Ne vereyim abime ?!:,,?!!! E...r var k...n var olmadı hap var abi.Parayı nasıl bulucaz?,O zaman zengin adamın kızını kaçırıp fidye isteyelim.Kahvaltı da bira ve süt oooh bu benim yaşam standardim .Sen evden kaçtığında kaç yaşındaydın ? Sigara kesmez oldu beni ya.Heey hayat kadınlarıyla yatalım sonra sen küfür et hakaret falan bende geçen seferki kadına yaptığım gibi yine ağzını bağlayıp kemerle döveyim onu.Yetmedi mi ? Silah kaçakçılığı yaptık ya, buda mı yetmedi ? Mafya bozuntularını vursam. O bilmem naptığım adam vardı ya onu hatırladın mı ? Bu da mı olmadı ?? laaayynn bir başıma bırakın beni ben kendi kendime beyin ölümümü yaşayayım.En psikopat benim üleyn...
Ama roman kahramanlarımız 7/24 sarhoş ve kes olabilirler ama asla boş insan değiller .Siyasetten gir hooopp felsefeye .Çık felsefeden dal töreye hadi çık ordan çık çık ,eee hadi daha modernizme dalış yapacağız,daha adalet sistemiyle randevumuz var.Herbişeyide biliyorlar herbisey hakkında bilgi sahibiler.
"Âvâzeyi bu âleme dâvûd gibi sal
bâki kalan bu kubbede bir hoş sadâ imiş”
Keşke okumasaydim demedim.Bu kitabı okuyunca evvelinde okuduğum kitapların iyiki'lerim olduğunu anladım.