Eda

Eda
@ghasedak
Öylece bir ot işte
Acaba çevreme bakmayarak ömrümün ne kadarını boşa geçirmişimdir? Daha doğrusu, bakıp da görmeyerek?
Sayfa 13 - Ayrıntı Yayınevi·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Anladım ki, insanlar kendilerini düşünerek yaşıyor gibi görünse de, hakikatte onları yaşatan tek şey sevgidir.
İnsanlar, kendilerine baktıkları için yaşadıklarını sansalar da aslında sadece sevgiyle yaşadıklarını anladım. Seven kişi, Tanrı'ya yaklaşır ve Tanrı da ona yaklaşır. Çünkü sevgi Tanrı'nın ta kendisidir.
Sayfa 44
Ne büyük paralar ne şan ne şöhret peşine düşmüştüm. Kendime yaradılışımın çizgisinde yeni bir benlik, yeni bir hayat istemiştim sadece.
"kederi olan kişi, dertleşmek, içini dökmek ister. Yanında öyle herhangi biri de olmaz yani... Yakını olacak, seveni olacak, halinden anlayan biri olacak," demişti.