İnsanlar, kendilerine baktıkları için yaşadıklarını sansalar da aslında sadece sevgiyle yaşadıklarını anladım. Seven kişi, Tanrı'ya yaklaşır ve Tanrı da ona yaklaşır. Çünkü sevgi Tanrı'nın ta kendisidir.
"kederi olan kişi, dertleşmek, içini dökmek ister. Yanında öyle herhangi biri de olmaz yani... Yakını olacak, seveni olacak, halinden anlayan biri olacak," demişti.