Yıllarca aynı şeylerin hayalini kurarız,sonra tam ayrılma fırsatını yakaladığımızda geri dönmeye üşeniriz.İnsan bilir ki bıraktığı yerde onu çoktan unutmuşlardır,artık evinde bir yabancıdır,bir deniz kabuğu gibidir her an biri tarafından ezilebilir.Bu yüzden kalır ve yozlaşır.