d

“her geçen gün daha da çok iyileşeceğime dair bir hisle doluyum, bu iyimserlik beni ayakta tutuyor.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“artık aşırı beklentileri susturma zamanı geldi, çünkü durum hemen bugünden düzelemez.”
“azımsanmayacak kadar ölmüşüm! azımsanamayacak denli ölüyüm!”
“ama sonrası da beni çok ürkütüyor; binlerce binlerce düşüm, dileğim, gerçekleştirmek istediğim şey var.”
hayatım boyunca hastaneye gidişim onu geçmemiştir belki de.. bir kaç aydır ise hastane koridorlarını, hatta bizimle aynı tedaviye gelen yüzlerce insanın yüzünü bile ezberledim.. bi 30 yıl daha yaşasam babamın kanser hastalığına yakalanacağına asla ihtimal vermezdim. ama öyle ya; ummadıklarımız değil mi imtihan olduklarımız.. Allah verdi derdi, bizden alacak olan da O ama öylesine karışık hislerle yaşıyorsunuz ki bu süreçte.. hep iyisini düşünmek istiyorsunuz, inancınız bu yönde ama olası kötü senaryo bir yandan içinizi kemirip bitiriyor. bütün bunları buraya neden yazdım bilmiyorum, belki de içimde susmak bilmeyen düşünceleri biraz olsun bastırmak istedim.. Allah şifâ bekleyen, derdine derman arayan herkesin yardımcısı olsun.. hiçkimse, hastane koridorlarını ezberleyecek hiçbir hastalıkla imtihan olmasın inşallah𔓘