gün

gün
"Kız alışmıştı. Dünya üzerinde, öleceğini bildiği hâlde hayatta kalan bütün insanlar gibi..."
Neye elimizi atsak yetim, neye dokunsak tedirgin, ne yapsak eksiğiz. Hepimiz öyleyiz. Bize vaat edilmiş bir yarın yok, ruhumuzda kelebek sancıları kanat çırpıyor.
Reklam
Aşk kaç kişilik bilmem ama vazgeçmek tek kişiliktir.
İnsan tek kişi olarak doğup çok kişi olarak ölüyor.
İnsan tek ömürde, aynı bedende, birden fazla kişi olarak yaşıyor.
Rüya sanmıştım; gerçekmiş. Gerçek sandıklarım da rüya.
Reklam