Sevincin gündelik olaylara bağlı bir şey olduğunu düşünüyorlar. Bazı nesnelere, biçimlere, renklere ya da seslere. Ama durum öyle değil; neden, bilmiyorum, ama eminim bundan. 
Gerçekten bir Türkiye vardı kitabın içinde. Özellikle siyaset, taraf çatışmaları ve 12 Mart sonrasında halkın durumu çok güzel işlenmiş. Çoğu karakterde kendimden bir şeyler buldum; Tezel'in umutsuzluğu ve vazgeçmişliği, Ömer'in insanlardan bıkması ama yine de kimseyi incitmek istememesi, Ayşen'in yalnız kalma ve arkadaşlarını kaybetme korkusu...
Ben yanlışlıkla üçlemenin ikinci kitabından başladım ama kesinlikle birinci kitabı okuyup bu kitabı da tekrar okuyacağım.
Eğer durum öyküsü, bilinç akışı ve monologlar ilginizi çekiyorsa kesinlike öneririm.
Bir Düğün GecesiAdalet Ağaoğlu · Everest Yayınları · 20212,909 okunma