Lionel Messi :)
Kanka 38 yaşındasın. Kendine gel demicem, kendinden git artık 😃
tamam ya tarihin en büyük topçusu sensin bırak git artık sıktın be
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Doğuştan gelen sosyal fobi ve çekingenlik kişilik bozukluğu yenilmez. Taktiklerle yaşanabilir seviyeye getirirsiniz. Benim karşımda ve yanımda kimse yoktu. Sosyal fobili ulaşımı kullanabilmek için yıllarca taktik kendim düşündüm. Bu yöntemler sayesinde kaygım hala sıfır olmadı ama artık nefesim daralmıyor. Kural-1 Dolmuştaysan ilk üç koltuktan birine otur. Arka koltuklara zorunlu oturursan ineceğin yere varmadan şoföre doğru git. Kural-2 Otobüsteysen arka kapıya veya orta kapıya yakın koltukları seçmeye çalış. Tuşlara yakın yerler önemli. Eğer tuşa yakın değilsen ineceğin durağa varmadan tuşa git.
1000Kitap
GİDEN AMA BİTMEYEN
İnsan birini kaybedince,eğer o kişi hâlâ bir yerlerde nefes alıyorsa… acının bir sınırı olmuyor. Ölüm gibi değil bu. Bir mezarın yok başında ağlayabileceğim. Bir vedanın yok,kapanmış bir hikâyenin kesinliği yok. Sen… sadece yoksun. Ama varsın da. İşte en çok bu yoruyor beni. Seni bir şehirde yürürken hayal ediyorum bazen. Belki bir kafede oturuyorsun,belki birine gülüyorsun. Belki benimle sustuğun cümleleri,şimdi başkasına kuruyorsun. Bu ihtimaller… İnsanı içten içe kemiren sessiz canavarlar gibi. Ve ben her gece,aynı sorunun içinde kayboluyorum: "Ben bunu kendime de sana da neden yaptım? Neden engel olmadım,neden susturamadım pas tutmuş bu yüreğimin sesini ... neden? Bir insan,birini bırakıp gidecek noktaya mecburiyetin o soğuk duvarlarını yıkarak gelir. Anladım... Peki ya sevgi azalır mı… yoksa sadece bir gün,bir taraf susmayı mı seçer? Sen sustun. Ben hâlâ konuşuyorum… ama sadece kendi içimde. Çünkü sana ulaşmanın hiçbir yolu yok artık. Ne bir mesaj, ne bir ses, ne de bir “nasılsın” ihtimali… Beni en çok yoran şey sensizlik değil aslında. Alışabilirdim belki. Ama bu… Bu yarım kalmışlık hissi…
Aşk
Arada kalmak, siz ne yapardınız?
Kalbimin bir yanı "git" diyor, Bir yanı ise "gitme" diyor, Takati kalmadı artık kalbimin, Sensiz ne yaparım ben? Anıların benimle gittiğin her yerde.
Müzik
Seni sevmiyorum artık Yalana dolana battık Ele nispet gülüşler Günü dolmuş vaatler Bana uymaz git yazık Ben yokluklardan Tüm zorluklardan Dipsiz yalnızlıktan Kıvranıp dururken Sen sessiz kaldın Mehtabı hiçe saydın Gün ortası güneşlere Hasret bıraktın Yok kal deme bana Boşuna yalvarışlar Canıma dokunmuyor Ne söylesen zaten Hiç gözüme bakma Yaramaz çırpınışlar Şimdiye kadar söylemekte Geç kaldım aslen Seni sevmiyorum artık Yalana dolana battık Ele nispet gülüşler Günü dolmuş vaatler