Nelerden mutsuz olursunuz? ... nelerden öfkelenirsiniz, suçluluk duyarsınız, endişelenirsiniz?
Neden onlardan mutsuz olursunuz?
Eğer o şeyler hakkında mutsuz olmazsanız neyin başınıza gelmesinden endişelenirsiniz?
Buna inanıyor musunuz?
Buna neden inanıyorsunuz?
Eğer buna inanmazsanız neyin başınıza gelmesinden endişelenirsiniz?
Tüm yaşamımdan öğrendiğim her şeyi yeniden gözden geçirmem ve sadece tek bir öğüt vermem istenseydi bu şu olurdu: mutsuzluğu daima sorgulayın. Kötü hissetmeyi asla gerçekmiş gibi kabul etmeyin.
En samimi hedeflerinizi yazın. Tekrar ediyorum, ona nasıl ulaşacağınız konusunda kaygılanmayın. Niyetinizi bir kez ifade ettiniz mi onu kendinize çekmenin olasılıklarını düşünmeye başlayacaksınız.