Güneşinkızı06

Güneşinkızı06
@gitbasimdan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kurtulmaya gelmiyoruz dunyaya. Daha da saplanmak için buradayız . Dibine kadar. Onun için çürüyor bedenlerimiz ölünce.
Edebiyat
'Kurtuluş " dedim. " Ankara'da bir mahalle." Fazlası değil.
Edebiyat
İnsanların icadı , kolay ve acısız bir sömürü yoluydu politika.
Sayfa 63
Edebiyat