Güneşinkızı06

Güneşinkızı06
@gitbasimdan
“Seversin dünyayı doludizgin ama o bunun farkında değildir ayrılmak istemezsin dünyadan ama o senden ayrılacak yani sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı? Yani Tahiri Zühre sevmeseydi artık yahut hiç sevmeseydi Tahir ne kaybederdi Tahirliğinden? Tahir olmak da ayıp değil Zühre olmak da hattâ sevda yüzünden ölmek de ayıp değil.. NAZİM HİKMET RAN 3 Haziran 63 ü.... sevgiyle.. özlemle.. hasretle ... Anıyoruz..
Şiir
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zaten geceleri sağır olur insanlar. Gündüz gördüklerini görmezler. Duyduklarını duymazlar. Gecenin vahşiliği doğaldır. Görmezden gelinir. Yadirganmaz...
Edebiyat
" Hangi bilim, hangi güç beni cozecekmis, şaşarım."
Edebiyat
Dile getirilemeyen nefretten büyüğü yoktur. Dile getirilemeyen ask gibisi yoktur.
Edebiyat
Birisinin ağzından çıkan , üç yüz kilometre uzakta doğmuş başka birine hiç bir anlam ifade etmeyen kelimeler dünyayı yönetiyordu.
Edebiyat