Ankara'ya nefret
"Ankara'dan gitmek" diye harika bir kalıp var bilir misiniz? Tüm ömrü bu şehirle lanetlenmiş biri olarak böyle ufak tefek şehir dışı gezileri beni ayakta tutuyor diyebilirim. Beterin beteri var tabi. Ankara'ya asla tercih etmeyeceğim şehirler de var :) Haksızlık olmasın.
Eve anneme yardıma gelen abla beni annemden istedi annem de veremem olmaz, dedi. Sonra dedim ki ama ben gitmek istiyorum.d niye ben seni yıllar önce göndermediysem, dedi hahaha
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Evime gitmek istiyorum..
İnsan ve Duygular
Ve gitmek daime itirazdır bu dünyaya
"Şu teaşlarım bir bitse diyorum. Belki uzaklara giderim. Çoktandır gitmek istediğim yollar var." Ahmed Arif
Alıntı
Yagmur da var Çok sevdigim rüzgar da Bugün Pazar Daha uyanmadi komsular Damlarin üzerinde kuslar Daha rahatlar Radyolarda eski sarkilar çaliyorlar bu saatlerde Gönül penceresinden ansizin bakip geçenlere dogru Yagmur da var Çok sevdigim rüzgar da Daha uyanmadi komsular Bugün Pazar Ve ben seni çok özledim Disan çikmak istiyor canim Tek basina haytalik etmek Islanmak Pazar sabahinda yagmurda Bos caddelerde dolasmak Vitrinlerine bakmak magazalarin Sinemalarin afislerine Sokaklarin isimlerine Telefon kulübelerinde uyuyan çocuklara Bir merhaba demek sessizce Sahilde martilara simit atmak Otobüslerin ilk seferlerine binmek Gitmek istiyor canim Hayatin gittigi yere... Islik çalip sarkilar uydurmak kendi kendine Firindan taze ekmek alip Bugusunu çekmek içine Ve ben seni çok özledim