Nefes aldığım yer, şimdi boğulduğum yer oldu. Güvende hissettiğim, sığındığım o liman… artık beni yaralıyor. Aynı anda hem iyi gelip hem de canımı yakabiliyor. Bir yanım gitmek isterken bir yanım kal diyor. İçimde bir düğüm gibi; çözülmüyor, çözemedikçe de canımı yakıyor.
En kötüsü de bu: insan artık nefes alamadığını bile bile, alıştığı sessizliğe gömülüyor. Yorulsa da, eksilse de, beklemeye devam ediyor. Belki de içten içe biliyor; bazı yerlerden gitmek değil, kopmak gerek…