Sıkıldım buralardan ben Sıkıldım bu zamandan Nereye gitsem, ne yana baksam Çok haber aldım, azı güzel
Müzik
gitsem buralardan arkama bile bakmadan
Müzik
Reklam
Sevda...
Kalkıp gitsem buralardan gelir misin kalmadan, benimle? Yürüsem yalınayak demirden dikenli yollarda, kanar mısın benimle acılar içinde? Veda etsem hayata sen de veda eder misin ölümüne? Kurşun sıksalar bana, yaralanır mısın can çekişe çekişe? Yağsa sağanak bir yağmur üzerime, ıslanır mısın iliklerine değin? Ölsem diyelim, can verir misin benim yerime? Zemheride olsam, üşür müsün sen de? Bir felaket gelse başıma, yanar mısın sen de? Sana hiçbir güzellik vaad etmezsem hep kötülükler içinde, yine var mısın benimle? Sevmek budur tam da. Sevmek yalnızca güzellik ve iyilikte beraber olmak değildir bende. Herkes iyi günde beraber olabilir bu menfaattir. Ama herkes kötü günde beraber olamaz bu bencilliktir. Kötü günde beraberseniz ve bırakmıyorsansız birbirinizi bu sevdadır... Erdal ÖZAYDIN
gitsem buralardan arkama bile bakmadan senden tek isteğim anılarımızı saklaman
Gitsem buralardan diye düşündüm aniden . Beni bulup sever misin yine ?? . .. ...✍🏻💫🍂🥀 Kattaz
Gitsem buralardan, Arkama bile bakmadan. Senden tek isteğim anılarımızı saklaman…
Müzik
Reklam
Reklam