Nereye gitsem bu yalnızlığımı ceketimin yakasına iliştirilmiş bir çiçek gibi taşırım
Aşırı derecede güven sorunum var bu yüzden tatile nereye gitsem karar veremiyorum Nasıl yaşıycam böyle;/
Ben ve Duygularım
Reklam
Bir derdim var, artık tutamam içimde Gitsem nereye kadar? Kalsam neye yarar? Hiç anlatamadım, hiç anlamadılar...🎧🚬
Müzik
Perişan ol...
Ben artık sabrımın son sınırlarındayım. Sebebini bilmediğim bir küskünlük var içimde. Nerde yoksam eksik, nereye gitsem fazla gibiyim. Sen beni perişan ettin...🥀🖤 .
Sıkıldım buralardan ben Sıkıldım bu zamandan Nereye gitsem, ne yana baksam
Öyle işte..
Neye içerlendiğimi bilmediğim bir küskünlük hissi var içimde; sanki nerede yoksam eksik nereye gitsem fazla gibiyim…
Reklam
Reklam