“İnsanın kendi eksikliklerini görüp yüzleşmesi için belli bir farkındalığa ulaşması gerekir. Bunun için de okuması, düşünmesi ve hayatında yanlış giden şeylerin sorumluluğunu alması gerekir. Yani sorumluluğu alması, konfor alanından çıkması, biraz rahatını bozması gerekir.”
“Zaten hiçbir hissimiz hayat boyu sürmüyor. Nasıl ki düşünceler çöp ise duygular da hava gibidir… Bir gün güneşli, bir gün yağmurlu, bir gün rüzgarlı…”