Gizem Gezer

"bana reva görülen bu muameleyi hak ettim mi?" sorusunun peşinde bir ömür de harcasanız, o sorunun cevabı yok. bazen kimseye bir zararımız dokunmadan da zarara uğrayabiliriz. ihtimamla karşılarız, hoyratça uğurlanırız. kendi kalbinizden ve bir ötekinin kalbine yara olmadığınızdan eminseniz içiniz rahat olsun. imtihandır, elbet gelir geçer.
Duygu ve Düşünce
Reklam

Gizem Gezer

, bir kitap okudu
Puan vermedi·304 syf.·
6 günde okudu
·
Okunma: 22 Şubat 2026 00:01
·
2026 5. kitabı
Maud Ankaoua
7.9/10 · 8,2bin okunma

Gizem Gezer

, bir kitabı okumaya başladı
Franz Kafka
7.8/10 · 268bin okunma
Aslında sürekli olarak iki hâl arasında gidip geliyoruz: içimizdeki çocuk ve dönüştüğümüz yetişkin. Korkularımız söz konusu olduğunda baskın olan içimizdeki o küçük varlıktır, bütün sağduyumuzu kaybederiz. Yetişkin tarafımız onu mantıklı olmaya davet etmediği sürece negatif duygularına hapsolur."
"İnsan, sürekli yaptığı şey ne ise odur." -ARISTOTELES
Alıntı
Reklam