Gizem

" İnsanın biyolojik fonksiyonlarına aşırı bir anlam yükleme çabası içerisindeyiz. Çünkü hiçlik zor geliyor."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" İnsanı sadece biyolojik bir varlık olarak göremediğimiz, onun varoluşuna çeşitli yüce anlamlar yüklediğimiz için, gövdeden akan kanın, can denilen şeyi çekip almasını, dolayısıyla o kişinin "ölmüş" olmasını bir türlü kavrayamadığımızı düşünüyorum. "

Gizem

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
Beğendi
·
23 günde okudu
·
2020 1. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,3bin okunma
Küçük Prens : " Şu büyüklerin hepsi de çok garip..." diye söylene söylene yine yola koyuldu .
Küçük Prens·Kitabı okudu
" Gelmemeliydin , acı çekeceksin . Sanki ölmüşüm gibi olacak ama ölmeyeceğim... "