📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Anne ! Baba! Bakın, bu iş böyle yürümüyor. Farkındaysanız Gregor diyemeyeceğim bu yaratığa, bu canavarı bir an önce başımızdan atmalıyız. Elimizden geldiği kadarıyla ona baktık. Bu konuda hiçbir suçumuz olamaz. "
Onca zaman hayranlıkla seyrettiğim o kıvrık altdudağı, dudaklarımdaydı. Evet hissediyordum ! O anda karanlık gökyüzünde, aşağıdan yukarıya bir yıldız kaydı ; her şey karanlık noktayı, hayatın her gizemli kıvrımını , ışık almayan her gölgeli alanı, zifiri bir gece gibi kapkara olan kalbi aydınlattı...