Gülcanxkan

Gülcanxkan
@gl_cn
Kazandıklarım öyle güzel ki, kaybettiklerim aklımın ucuna bile gelmiyor.. *Türk dilinde bir kadın edebiyatı **Yaşanmış günlükler *** #AşıkÖmer Divanı
Mariam'ın mektubu
Mariam'ın düşüncesinde; Seven erkek bakışlarında ki masumiyetli, şefkatli, tebessümlü ifadesiyle sevdiğini sevdiği kadına hissettirirdi. Kadınlar bu ifadeyi çok severler bu bakışla kendilerini güvende ve huzurlu hissederlerdi. Mariam için sevgi dili buydu. Gelin Erik'e yazdığı mektubu birlikte okuyalım: *** " Ben seninle karşılaşmadan önce rüyalarımda tanıdım seni Senin merkezinde açan tek bir gül idim Başka bir rüyada, ucurumun kıyısından düşmek üzereyken kurtarmak için uzattığın elinden biliyordum bunu. Başka bir rüyamda ise ; Ne uçak ne helikopter olan somut dışı bir soyut vasıtayla semada ilerliyorduk, güzel bir yere ulaşmak için Cennetti yolculuğumuz belki de... Şefkatli bakışlarından alamıyordum kendimi... Önünde bir kademe aşağıda oturuyordum, yüzüm sana ters dönüktü ama seni öyle çok hissediyordum ki sırtımı sana yaslıyor arada yüzüne tebessümle bakıyor şefkatli bakışlarından alamıyordum gözlerimi, gözlerinden! Ömrümü verirdim yüzündeki masum bakışlarına Gör ! bak! şimdi, dinle gönlümü, sensiz neler çekmiş Mariam
Roman
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Doğudan güneşle birlikte yeniden bir ulus doğarsa
İnsanlığın güruhlaşmaya doğru sürüklenen bir girdabın akıntısında kaybolurken, güneşle birlikte doğu Türkistan'dan yeniden bir ulus doğar da aydınlığımız olur mu? dileğim. gl_cn
1000k
Alışmış olduğun bir gönlün yokluğu insana nasılda kendinde eksiklik duygusu yaşattırıyor. Bu kim olursa olsun yeterki tek CAN-ı olsun.
Düşünce
Suya bıraktım sızılarımı
Güneş batıdan ufka doğru kayarken, bir günün vedasına daha şahit Can'daki nazarım. Vurgun olduğum suların üzerinde ki teknede Gölün derinliğine daldı gözlerim. Bıraktım suların dalgasına, birikmiş sızılarım... Hayat bu; ne sen kimsenin gönlüne göresin, ne de kimse senin gönlüne göre... Ahhh...!!! zamansız bitti süre... Veda ederken ; engin derinliklerde rüzgarla dalgalanan sular, bir daha ya kadar üzüntülerimi size bırakana dek hoşkalın. gl_cn Gülcanxkan
1000k
Yağmurun verdiği mutluluk
Her insanın bulunduğu şartlara göre, yaşının küçüklükten > büyüklüğe doğru bulunduğu zamanlarına kıyasla mutlu olduğu sebebleri gün gün değişip duruyor. Bu yaşta, bu zamanda benim içimi buğün yağmurun çoşturup mutlu ettiği gibi... Şöyle ki ; Geçen cumartesi günü annemle birlikte oturduğum şehirden 12km uzaklıktaki bahçeye gitmiştim. Hem biraz vakit geçiririz hemde bahçeyi sularım diye düşünmüştüm. Ben daha çok iyi bilmeden, öğrenmeden, hiç kendim alıp elime deneyimlemeden iki bakmayla yaparım cesaretiyle (ah şu deli cesareti olmasa bende 😬🤦‍♀️😁) Su motorunu çalıştırırım sanıp, motoru çalıştırmaya kalkıştım. Bildiğimi sandığım kadarıyla önce açma kapama düğmesini Off dan On' a getirdim. Azıcık gaz verdim, cikleyi kendime doğru çektim ve makarada sarılı ipi kendime doğru hızlı bir şekilde çekmeye başladım. Yok bir çalışma belirtisi. Denedim durdum bir iki çalışır gibi oldu durdu motor. Eksik olan bir şey yoktu aklımdan, hepsini yapmıştım sanıyordum. Ama öğrenirken bir noktayı kaçırmışım ; çalıştırırken cikleyi kendimden tarafa çekip motor çalıştıktan sonra çikleyi geri kapatmam gerekiyormuş. Ben bu ayrıntıyı yapmadığım için buji yağlanmış ve arıza vermeye başlamış. Ben neden olduğunu anlamadığım için Ankara'daki her işten, tamirattan anlayan eniştemi aradım. Görüntülü bağlandık ve bana bir çok talimat vererek tamir yaptırmaya çalıştı. Ben uğraşırken kardeşlerim geldi ben geri çekildim uğraşmaktan. Büyük erkek kardeşim bujiyi dışarıdan ateşleme yaptırtırarak motoru çalıştırmayı başardı ama, elini bujinin temasından kesince motor yine duruyordu o tekrar çalıştırıyordu. Sulama işi bitene kadar elini bujiden çekmedi. Sağolsun onun sabrıyla biz sulama işini iyi kötü bitirdik. Buğün yine sulama günüydü ve avar sıcaklardan çok yanmıştı. Bol sulanması gerekiyordu.
İnsan ve Duygular