Glbn Eskl

Glbn Eskl
@glbneskl
D. E. Y. A
Kanayacaksın, kanamıyorum diyeceksin. Her bir yanın sızlayacak, sızlamıyor olacak. İnsnalık adına ne ikiyüzlülüktür bu!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanların üstünden iyi kötü bir silindir geçecek de o insanlar hiç yara bere almadan çıkacaklar o silindirin altından, öyle mi?
Acı senin yanına hiç uğramayacak sanki. Sanki hep öyle dimdik ayakta durabileceksin! En güçlü görünen en kötü dayanır!
Alınganlıklarımızı kimsenin ulaşamayacağı aşamalara vardırırken kırgınlıklarımızı da onları örtbas eden takılmalara dönüştürme becerisi kazandık.
İnsan bu sıralar kendini denetlemeli. İçinde ürküntü biriktirmemeli.