Bayağı güzel bir kitap hachiko adında bir köpeğin bir sahibi var bir üniversitede öğretmen ve her gün üniversiteye trenle gidiyor ve köpeği de onu her gün istasyonda bekliyor. Bir gün köpeğin sahibi ölüyor ama köpeği onu her gün istasyonda bekliyor. Bu kitabın filmi de var onu da izleyin bence
Bence inanılmaz güzel bir kitap yani macera sevenler için öneririm 3 kişinin balonla 5 hafta süren çok tehlikeli bir afrika keşfini anlatıyor çok beğendim.
İnanılmaz kötü bir kitap çünkü 10-15 sayfalık hikayelerden oluşuyor ve bu hiyelerin yüzde 75 inde birileri ölüyor alırken verdiğiniz paraya değmez yani hiç önermem.
Güzel bir kitap Tozkoparan İskender in hayatının bir yarısını anlatıyor. Öneririm tabi ki de birtek bu kitabı almayın birde bu kitabın 2. sini de alın.