"Ben gençlik yıllarımdan beri sabahları çalışmaya gayret ettim.Okuyacaksam, sabahları okudum; yazacaksam, sabahları yazdım.
İnsan sabah okuduğu metinleri asla unutmaz.Bunun da basit bir sebebi var.Zihin boşken, vücut diriyken, kafa dinçken okumak; çalışmanın verimini kat kat artırır.Bu, kişiye göre değişen bir hâl değildir."