İçimizdeki çocuğun bazılarının "kötü" dediği kimi davranışları oluyorsa eğer,bunun nedeni,içimizdeki anne-babanın içimizdeki çocuğa kötü davranmasıdır. İstismara uğramamış hiçbir çocuk başkalarının "kötü" dediği şekilde davranış biçimlerine ihtiyaç duymaz. Önemli olan , çocuğun bu davranış biçimine neden ihtiyaç duyduğunu anlayabilmemiz.
İnsanlar günlük hayatlarında ateisttirler. İnanç olarak ateist değiller aslında, Tanrı'nın fikirlerini inkar etmiyorlar; çok fazla Tanrıları var ve onlara tapıyorlar. Fakat ilahi duygudan yoksunlar, kalplerinde Tanrı'ya ihtiyaç hissetmiyorlar. İyi yapılmış makineyi andırıyorlar. Buharla, elektrikle, rüzgarla, kısacası , her şeyle çalışıyorlar, ama ruhun verdiği bir güçle çalışmaları söz konusu değil.