Gizem

Gizem
@glo_
Burada sadece kitaplar konuşur.
Kafan olmasa da zararı yok; şapkan olsun yeter... Tüh be sana dünya!...
Sayfa 260·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Artık insanlara bakıp söyle demekteyim: Bu iyi adamdır, şu kötü. İster Bulgar olsun, ister Rum, isterse Türk! Hepsi bir benim için. Şimdi iyi mi, kötü mü, yalnız ona bakıyorum.
Sayfa 257·Kitabı okudu
Edebiyat
Vatandan kurtuldum, papazlardan kurtuldum, paradan kurtuldum; silkiniyorum. Silkindikçe hafifliyorum. Nasıl söyleyeyim sana? Kurtuluyor, insan oluyorum.
Sayfa 256·Kitabı okudu
Edebiyat
İnsan ne zaman insan olacak be? Pantolonlar, kolalı yakalar, şapkalar giyiyoruz, ama hala katırız, kurduz, tilkiyiz, domuzuz. Bizde Tanrı’nın sureti varmış! Kimde? Bizde mi? Tuh suratımıza!
Sayfa 255·Kitabı okudu
Edebiyat
Bir sırdır insan, vesselam.
Sayfa 252·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam