Gizem

Gizem
@glo_
Burada sadece kitaplar konuşur.
Kafaya koydun mu bir işi, orsa de ve korkma, Salıver gençliğini de, hiç acıma ona!
Sayfa 209·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Ulan, insan canavar be!
Sayfa 181·Kitabı okudu
Edebiyat
Her insanın kendi deliliği vardır; bana öyle geliyor ki, en büyük delilik, bir deliliğe sahip olmamaktır.
Sayfa 175·Kitabı okudu
Edebiyat
...birden insanın ne olduğunu, dünyaya neden geldiğini ve ne işe yaradığını düşünüyorum... Bana kalırsa, hiç bir şeye...
Sayfa 173·Kitabı okudu
Edebiyat
Herkes kendi yolunu izler. İnsan bir ağaç gibidir. Neden kiraz vermiyor diye incir ağacını hiç azarladığın oldu mu?
Sayfa 140·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam