Bir büyüklük yapacağım ve bana yaptığın her şeyi unutacağım.
İhanetine inat herkese diken sana gül olcağım.Varsın olsun.Vefasızlık sende,sevda bende kalsın..
Bazen de kabullenmek gerekirdi işte. Her şeyi iyi yapamazdın. Her ihtimalle savaşamazdın. Her konuda yeterli olamazdın. Bazen savaş alanından arkana bakmadan kaçman gerekirdi.
“Bazen hayat akıp gider be Başar. Sevincini, mutluluğunu kimsenin gözüne sokmadan, anında yaşayıp bitir. Yoksa bir bakarsın o sevincinden vurmuşlar seni.”