Aycan Buse Yıldırım

Aycan Buse Yıldırım
@glowworm_
Bir büyüklük yapacağım ve bana yaptığın her şeyi unutacağım. İhanetine inat herkese diken sana gül olcağım.Varsın olsun.Vefasızlık sende,sevda bende kalsın..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benden sana yük olmaz ama sana bunu anlatamadım.Senden de bana yar olmaz. Kahretsin ki bunu da kendime anlatamadım
Bazen de kabullenmek gerekirdi işte. Her şeyi iyi yapamaz­dın. Her ihtimalle savaşamazdın. Her konuda yeterli olamaz­dın. Bazen savaş alanından arkana bakmadan kaçman gerekirdi.
O bir şey söylemek istiyor gibiydi, bense ona roman yazmak istiyordum.
“Ba­zen hayat akıp gider be Başar. Sevincini, mutluluğunu kimsenin gözüne sokmadan, anında yaşayıp bitir. Yoksa bir bakarsın o se­vincinden vurmuşlar seni.”