Bizden habersiz bir sürü iyilik olurken bizden habersiz olan kötülüklere saplanıp yasıyorduk belki de hayatımızı. Odaklandigimiz her şeyi düşündükçe çoğalıyor, dünyamız yapıyorduk.
Hayat aynı anda akıyordu, üstelik aynı mekanda ama herkes farklı yaşıyordu gerçekleri, acıları, duyguları, düşünceleri. .. çünkü hayat, her bedende daima farklı akıyordu.