Göz göze olmak bile yeter bize , varsın ten tene olamayalım ne çıkar? Leylanin gözlerine baktığımda kendi ömrümü görüyorum. Dünüm, bugünüm, yarınım. .hepsi Leyla nin gözlerinde. Zaten ömür dediğin, sevdiğinin gözlerine bakarken geçen en kısa zaman dilimidir.
Güneşli bir güne uyanmak gibisi yok.hele bir de mevsimlerden yaz değilse. Bulmacalarda bile yeri var.kışın açan güneş, soldan sağa, beş harfli.cevap tabii ki Leyla...