Özgürlük yoksa ruhun daralır,bedenin hastalanır, mutluluk küser sana.kimileri aşkın eşitlik olduğunu söyler, doğrudur ama bu gönüllü bir esirliktir. Âşık olduğun için özgürlüğünden vazgeçmek seni yüceltir ama sevdiğin birinin yaşamını sınırlamak seni alçaltir. Başkasının hayatını zindana çevirenler, farkında olmadan kendilerini de o duvarların arkasına sokarlar. Çünkü her mahkûmun bir gardiyana ihtiyacı vardır. Asla sevdiğin insanların gardiyanı olma. Ne yaparsan yap,kimsenin özgürlüğünü zorla elinden almasına izin verme;ne yaparsan yap, başkalarının özgürlüğünü elinden alma. Âşık olduğun birine bunu asla yapma!
"Aşk dünyanın en güçlü duygusudur.
Aşk insanın aklını başından alır;
Aşk hayatı anlamlı kılar ama inan bana önünde sonunda geçer.
Geçtiğinde ise geride bir enkaz bırakır"