"Bu da geçer" diyeceksin, geçecek elbet. Sonra"bu da geçer" diyeceğin başka şeyler gelecek
Hayat bu: Hepsi geçecek ama "bu da geçer" ler bitmeyecek.
Yoruldukça yoğrulacaksın. "Oldum" diyeceksin, ama hiçbir zaman olmayacaksın. Olmaların sonu yok,
Hayat kısa çay güzel 🤗 Bak papatya mevsimi de geçiyor. 🌼🍀