Size yazılmış gibi mektuplar. Okurken çokça düşünüyorsunuz. Bazen anlayamıyor, defalarca okuyorsunuz. Bazen evet diyorsunuz tam olarak böyle. Kendinizden bir şeyleri görüyorsunuz. Ya da kendinizde olmasını istediğinizi. Yazarın kalemi öyle zarif öyle ince öyle güzel ki yüreğinize dokunuyor. Bunu hissedebiliyorsunuz.
Kitap sizi kendinizle buluşturuyor..
Hayatın içinden, kendimizden güzel konulara değinmiş yazar. Derin bir okuma gerektiriyor ve üzerine uzunca düşünmek.