glsnmysl

glsnmysl
@glsnmysl
Kimse için üzülmeye değmez..!
Sevmek her zaman yaklaşmak değildir, azizim Bazen uzaktan seversin , çok uzaklardan hatta .
1000Kitap
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Şimdi yalnız olduğunu söylüyorsun Uzun gece boyunca ağlıyorsun Eh, sen bana bir nehir ağlayabilirsin Sel gibi gözyaşı dök bana Ben sel gibi gözyaşı döktüm sana Şimdi üzgün olduğunu söylüyorsun Dürüst olmadığın için.
Çoğu zaman ne sana ne de ona değil sadece yalnızlığa götürecek üçüncü bir yolu bulmak istiyorum.
"Bazen var'ı anlarsın , yok ile" C. Zarifoğlu
Insan sevmeli: Bazen bir insanı, Yahut bir ağacı , Ya da kanadı Kırık bir kuşu... Zaten sevmezse insan, Insan mi olur? Buzların Şairi♥