İnsanlar ne kendi içlerine ne de birbirine sığamayıp, kenarlarında bekliyorlar birbirlerinin, acıyla şaşkınken.Sanki zaman bizimmiş gibi, sanki sınırsız bir sonsuzluk varmış gibi gizleniyoruz birbirimizden. İncindiğimizi çok az ve ara ara gösteriyoruz ortaya...