Gülay ışlı

…bu dünyadaki geçici yaşam için değil, ebedi yaşam için yaşadığına, ruhunda barış ve sevgi olduğuna kendini inandırmaya çalışıyordu.
Sayfa 679·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bugün yarın öleceğini ve geriye hiçbir şey kalmayacağını anladığın zaman her şey ne kadar önemsiz oluyor!
Sayfa 492·Kitabı okudu
Garip değilim, ama kötüyüm.Böyle olurum bazen .Canım hep ağlamak ister. Çok aptalca bir şey, ama geçer.
Ben yüreğimin sesine göre yaşıyorum, başka türlü yaşayamam…
Sayfa 310·Kitabı okudu
Hiç kimse durumundan hoşnut değil, ama herkes aklından hoşnut.
Sayfa 179·Kitabı okudu