gmzenur

gmzenur
@gmzenur
"Tanrım! İnsanoğlunun kaderi bu mu? Aklını kaybetmeden önce mi mutluydu, kaybettikten sonra mı."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Gerçekten tüm kederim, kalbimden mi kaynaklanıyor. Tıpkı eskiden tüm neşelerimin kaynağı olduğu gibi."
"Çok fazla şeyim var ama onsuz hiç bir şeyim yokmuş gibi."
"Kimse bize içimizde olmayan bir sevgiyi, neşeyi coşkuyu ya da sevinci veremiyor."
"Sahip olduğum diğer tüm bilgileri başkaları da edinebilir ancak hislerim yalnızca bana aittir."