Bir market rafında görüp rastgele incelediğim bi kitaptı. Uzun bir aradan sonra bi kitap dikkatimi çekmişti ve alıp okumak istedim. Belki de ilk defa bir kitaba para vermek istedim. Eve gelip hemen okumaya başladım hiç kitap okumayan birine göre de güzel bir sürede bitirdim bence :) (4 gün sürdü.) Yazarına teşekkür ediyorum. Sürükleyici ve akıcı bir kitaptı. Polisiye sevenler kesinlikle okumalı. Yazarın da dediği gibi "Kitap pimi çekilip beyninizin labirentlerine bırakılmış bir bomba etkisi yaratacak." Halüsinasyon
Kuzenimin hediyesiydi kitap. Hiç kitap okumayan birine kitap hediye etmiş ve benden beğenip beğenmedigim konusunda fikir bekliyordu. Aslında kitap okumak değildi amacım ama O'nu kırmamak için okumam gerekiyordu sanırım. İyi ki kırmadım iyi ki okudum kitabı...
Yeni bir okur olarak kitapsal ifadelerle yorumlayamam ama tek kelime ile muhteşem hatta daha ötesi bir kitaptı. Bence herkes okumalı..:) Kardeşimin Hikayesi