m

Boğazı düğümlenmek derler ya hani... İnsan anlatamadıkça bir düğüm atılır boğazına. Ve o düğümler birikir, artık çözülemez hale gelir... Bunu ben çok iyi biliyorum.
Sayfa 133·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan karşısındakine ağlamaz; ona bakar, ona ağlıyormuş gibi yapar ama asıl kendine ağlar.
Sayfa 117·Kitabı okudu
Sevginin nasıl bir şey olduğunu hiç bilmedim. Hala da bilmiyorum. Yutkundum. Gözlerim doldu.
Sayfa 115·Kitabı okudu
Dönecek yeri olanlar terk etmekten korkmuyor belki de.
Sayfa 93·Kitabı okudu
Ben kendi kendimin annesi, babası, dayısı, amcası, teyzesi, uzaktan akrabası, çocuğuydum. Kendi kendime ne çok şey yapıyordum… Hala da yapıyorum. Her şeyi kendi kendime yapa yapa sonunda yiyip bitirdim kendimi…
Sayfa 83·Kitabı okudu